0
محتویات سبد خرید
ماژول رسانه
ماژول رسانه
  • 2156
  • 257 مرتبه
  • 20/06/1402

معایب تردمیل دستی در مقابل پیاده روی روی تردمیل برقی و موتوری

فروشگاه تکنودو

معایب تردمیل دستی در مقابل پیاده روی روی تردمیل برقی و موتوری

شما در گذشته درباره تردمیل های مکانیکی یا دستی و مزایا و معایب ان به طور مخصر خواندید اما به راستی معایب تردمیل دستی در مقابل پیاده روی روی نوع برقی یا بدون برق چه تفاوت هایی را دارد. تیم تکنودو اماده همکاری با شما در روند مشاوره و تهیه تامین دستگاه و تجهیزات بروز باشگاه با ضمانت معتبر شرکت با تخصص ما در این زمینه موفق تر باشید. با تکنودو همراه باشید تا در خرید تردمیل دستی و مزایا خرید ان را بیشتر بخوانید.

تردمیل های دستی - معایب

البته هیچ ماشینی هیچ وقت کامل نیست. استفاده از تردمیل دستی چند اشکال دارد:

بهترین مناسب برای پیاده روی
صادقانه بگویم: بیشتر تردمیل های دستی به اندازه تردمیل های موتوری سخت ساخته نمی شوند.

به طور معمول، تردمیل های دستی فشرده تر و سبک تر طراحی شده اند. این بدان معنی است که آنها نمی توانند به اندازه تردمیل های موتوری ظرفیت وزن بالایی را تحمل کنند. از آنجایی که تردمیل‌های غیر موتوری معمولاً عرشه‌های کوتاه‌تری دارند، که به معنای طول گام کوتاه‌تر است، تردمیل‌های غیر موتوری برای پیاده‌روی بهتر از دویدن مناسب هستند.

تردمیل های دستی در مقابل موتوری - پیاده روی

تردمیل های دستی مانند تردمیل پیاده روی Sunny Health برای پیاده روی ایده آل هستند.
در واقع، متوجه خواهید شد که دویدن روی تردمیل دستی بسیار چالش برانگیزتر است و همچنین به طور بالقوه راحت تر است (به دلیل اندازه کوچکتر).

بهتر است در ابتدا به تمرین پیاده روی یا پیاده روی سریع پایبند باشید تا زمانی که به حس تردمیل دستی عادت کنید.

(باز هم، این ملاحظات شامل تردمیل های منحنی و غیر موتوری، ساخته شده مانند تانک و ساخته شده برای تمرینات با سرعت بالا نمی شود.)

استرس مفاصل و عضلات بالاتر
از آنجایی که شما منبع تغذیه تردمیل را تامین می کنید، شروع تمرین به تلاش بسیار بیشتری نیاز دارد. شما نمی توانید فقط موتور را روشن کنید و بگذارید شروع به کار کند. برای چرخاندن کمربند باید از قدرت پای خود استفاده کنید.

در حالی که این برای سوزاندن کالری بیشتر عالی است، ماهیچه های شما را تحت فشار بیشتری قرار می دهد و خطر آسیب دیدگی مفاصل را (کمی) افزایش می دهد.

مشخص شده است که تردمیل های دستی صاف خطر درد مفاصل را به خصوص در مچ پا، زانو و باسن افزایش می دهند. همه اینها به خاطر تلاشی است که برای شروع به کار کردن و حفظ سرعت خود به دستگاه وارد می کنید.

شیب فقط به صورت دستی قابل تغییر است
این یک نقطه ضعف بزرگ برای من و هرکسی است که دوست دارد در طول تمرین در شیب های مختلف بدود تا زمین های واقعی را با شیب ها و تپه های طبیعی شبیه سازی کند.

اگر می خواهید شیب تردمیل دستی را تغییر دهید، باید از دستگاه پیاده شوید، آن را با دست روی شیب دلخواه خود تنظیم کنید و سپس دوباره سوار شوید و دوباره شروع به کار کنید. در مقایسه، تردمیل موتوری تنظیم شیب را با لمس یک دکمه آسان می کند.

برای یک تمرین با شیب متغیر کمی راحت تر و مساعدتر است.

تردمیل های موتوری

تردمیل موتوری دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: تردمیل با موتور یکپارچه.

موتور همان چیزی است که تسمه تردمیل را می چرخاند که به نوبه خود سرعت دویدن شما را تنظیم می کند. سرعت را با استفاده از کنترل پنل تنظیم می‌کنید و پانل کنترل سیگنال را به موتور می‌فرستد و به آن می‌گوید با چه سرعتی تسمه را بچرخانید تا بتوانید بسته به تنظیمات خود سریع‌تر یا کندتر بدید.

هرچه موتور بزرگتر باشد، تسمه می تواند سریعتر کار کند و وزن بیشتری را تحمل کند. کاربران بزرگتر و سنگین تر متوجه خواهند شد که تردمیل با موتور بزرگتر بهترین انتخاب است.

فایل های پیوست