0
محتویات سبد خرید

وبلاگ

  • 1114
  • 354 مرتبه
  • 09 مهر 1401

راهنمای خرید تردمیل؛ هفت شاخصه مهم

راهنمای خرید تردمیل؛ هفت شاخصه مهم

تردمیل محبوب ترین دستگاه ورزشی خانگی و باشگاهی است. قبل از خرید آن و انجام این سرمایه گذاری بزرگ، با این نکات مهم آشنا شوید.

 

تردمیل محبوب ترین دستگاه ورزشی خانگی و حتی دستگاه ورزشی باشگاهی است. قبل از انجام این سرمایه گذاری بزرگ، شخص باید مطمئن باشد که از دستگاه استفاده می کند و قبل از خرید دستگاه برای خانه، این اطمینان را حاصل کند که به تمرین خود متعهد می ماند.

اگر ورزشکار متعهد به استفاده از دستگاه خود نباشد، تردمیل ها به راحتی می توانند به یک قفسه گران قیمت لباس و یا جایی برای قراردادن گل و گیاه تبدیل شوند. 

اما اگر با همه این نکات کنار آمدید و به این نتیجه رسیدید که واقعا به این دستگاه نیاز داشته و می خواهید برای سلامت خود برنامه ریزی نمایید، در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید هنگام خرید تردمیل خانگی و یا خرید تردمیل باشگاهی در نظر بگیرید.

 

قیمت


قیمت معمولاً یکی از اولین چیزهایی است که مردم هنگام خرید هر کالای بزرگ از جمله تردمیل در نظر می گیرند. تردمیل ها با قیمت های متفاوتی در دسترس هستند که از حدود 500 دلار شروع می شود و تا 3000 دلار یا بیشتر می رسد.

یک تردمیل ارزان‌ می تواند انتخاب خوبی برای کسی باشد که قصد ندارد به صورت دائمی از دستگاه استفاده کند یا نیازهای ورزشی او تنها در حد یک دستگاه با امکانات ابتدایی می باشد.

خریداران باید به خاطر داشته باشند که معمولاً به اندازه آنچه که پرداخت کرده اند، امکانات دریافت می‌کنند و لذا بسیار مهم است که خوبی است که قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد خرید تردمیل، به دنبال یک فروشگاه تردمیل با قیمت های مناسب و تخفیفات عالی باشید.

 

انتخاب و خرید تردمیل مکانیکی


تردمیل های مکانیکی یا دستی معمولاً ارزان تر از تردمیل های موتوری یا برقی هستند، زیرا قطعات و تجهیزات کمتری برای نگهداری و تعمیر وجود دارد و در نتیجه نگرانی کمی نیز در مورد خرابی بخش های مختلف دستگاه وجود دارد.

 

خرید آنلاین تردمیل

 

همچنین شروع به کار آنها در ابتدای تمرین دشوارتر است. شروع کار با تردمیل هنگام تنظیم شیب به صورت تند آسان تر است، اما اکثر ورزشکاران نمی توانند تمرین خود را برای مدت طولانی در شیب زیاد ادامه دهند. تردمیل های دستی اجازه تنظیم شیب را در حین استفاده از دستگاه نمی دهند، بنابراین کاربر برای انجام تنظیمات باید متوقف شود و از دستگاه خارج شده و شیب را تنظیم نماید.

یکی از مزیت های مهم تردمیل های مکانیکی نسبت به تردمیل های برقی این می باشد که معمولاً بسیار کم صداتر از تردمیل های موتوری هستند.

بر اساس مطالعه ای بر روی داده های گردآوری شده توسط مجله انجمن پزشکی آمریکا، تمرین شدید بر روی تردمیل نسبت به تمرین شدید با استفاده از پله نورد یا دوچرخه ثابت در مدت زمان مشابه، کالری بیشتری می سوزاند.

حال در میان تردمیل ها هم استفاده از تردمیل مکانیکی به نسبت تردمیل های برقی می تواند کالری بیشتری بسوزاند، زیرا حرکت تسمه کاملاً توسط بدن تعیین می شود و هیچ موتوری برای کمک به حرکت تسمه وجود ندارد.

 

فضا


در شرایط زندگی های امروزی و فضاهای محدود آپار تمانی، حتی تردمیل‌های تاشو نیز می‌توانند فضای قابل توجهی را اشغال کنند، خصوصا زمانی که در حال استفاده باشند.

نکته بسیار مهمی که ورزشکاران باید به خاطر داشته باشند، این است که باید در اطراف تردمیل خود فضایی را خالی بگذارند تا در صورت افتادن از دستگاه، احتمال آسیب کمتری وجود داشته باشد.

اکثر تردمیل ها به راحتی قابل جابجایی نیستند، بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید دستگاه در نظر بگیرید که قرار است در کجای خانه قرار گیرد. همچنین بهتر است تردمیل را از کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید، زیرا به راحتی این امکان وجود دارد که توسط دستگاه آسیب ببینند.

 

ثبات و استحکام


درست مانند کفش های ورزشی برای دویدن، هیچ تردمیل عمومی برای نیازهای ورزشی همه ورزشکاران وجود ندارد. هر تردمیل متفاوت و دارای متنوعی است و همچنین بر بدن هر فرد تأثیر متفاوتی می گذارد.

تست کردن چند مدل در فروشگاه بهترین راه برای اطمینان از این است که تردمیلی که هر فرد خریداری می کند، مناسب بدنش است.

تردمیل ها می توانند در ساخت، عرض تسمه و قرارگیری ریل بازو متفاوت باشند. هر فرد باید تردمیل را با کفش های تمرینی خود آزمایش کند تا مطمئن شود که می تواند به راحتی راه رفته یا بدود و همچنین کمربند به اندازه کافی برای قدم زدن او پهن است. محدودیت وزن قابل تحمل دستگاه ها هم بسته به نوع دستگاه متفاوت است و همیشه باید قبل از خرید در نظر گرفته شود.

 

حد مجاز کار


بر اساس تحقیقات مجله آمریکایی طب پیشگیری، اکثر آمریکایی ها فقط فعالیت سبک را در دستور کار ورزش روزانه خود دارند و تنها حدود 5٪ از ورزشکاران فعالیت شدید روزانه را در برنامه خود گنجانده اند.

این بدان معناست که بیشتر تردمیل های خانگی نیازی به توانایی تحمل ورزش های شدید روزانه را ندارند.

حد مجاز کار پیوسته 1.5 تا 2.5 برای اکثر تردمیل های خانگی کافی است. (حد مجاز کار پیوسته یا continuous duty rating ، به معنی مقدار بازه قابل تحمل یک وسیله یا دستگاه برای زمان نا معین بدون فشار خارج از حد بر روی آن دستگاه می باشد)

 

گارانتی و خدمات پس از فروش


یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب تردمیل مکانیکی خانگی این می باشد که بایستی به دنبال مدلی باشید که دارای بهترین گارانتی باشد.

 

خدمات پس از فروش و گارانتی تردمیل

 

چرا که به هر حال این دستگاه فشارها و استهلاک های خاص خود را دارد و بایستی گارانتی آن به شکلی باشد که شما در هنگام ورزش و استفاده از آن نگرانی در این باره نداشته باشید.

گارانتی ها می توانند حتی روی مدل های کاملا یکسان تردمیل ها بسته به جایی که دستگاه را خریداری می کنید، متفاوت باشد. توجه داسته باشید که هر مدل از تردمیل باید حداقل یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ارائه دهد.

 

خرید آنلاین تردمیل خانگی و باشگاهی


خرید آنلاین تردمیل اغلب ارزان تر از خرید در فروشگاه است، چرا که هزینه های رفت و آمد را حذف نموده و معمولا اغلب فروشگاه های آنلاین معتبر کالا را به صورت رایگان به دست شما می رسانند.

شما می توانید به راحتی با مطالعه مشخصات دقیق هر تردمیل و همچنین مشاهده تصاویر آنها، از امکانات و ویژگی های آن مطلع شوید.

در نهایت با بررسی قیمت و گارانتی دستگاه های مختلف مطمئن شوید که با کمترین هزینه، بهترین تردمیل ممکن را برای بدن و سبک زندگی خود انتخاب می کنید.
 

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.