0
محتویات سبد خرید

وبلاگ

  • 110
  • 628 مرتبه
  • 18 مرداد 1401

تردمیل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تردمیل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تردمیل یا دوِ ثابت وسیله ای است که عموما برای پیاده روی، دویدن یا کوهنوردی بدون تغییر مکان استفاده می شود.

 

تردمیل یا دوِ ثابت وسیله ای است که عموما برای پیاده روی، دویدن یا کوهنوردی بدون تغییر مکان استفاده می شود. در گذشته جهت استفاده از نیروی انسان ها و حیوانات (در واقع تغییر شکل نیرو) و انجام کارها (از قبیل مجازات زندانیان و غیره) مورد استفاده قرار می گرفته است.

امروزه گونه های مختلفی از این محصول به بازار ارائه شده است که در برخی از آن ها از برق به عنوان نیروی محرکه استفاده می شود و فرد و ورزشکار باید خود را با حرکت آن هماهنگ نماید و برخی نیز به صورت مکانیکی و با حرکت ورزشکار شروع به حرکت می نماید.

کاربرد امروزی تردمیل حفظ سلامتی، نشاط افراد، آمادگی جسمانی، گرم کردن در تمارین ورزشی، کات کردن عضلات و چربی سوزی، سلامت قلب و سیستم تنفسی، تست قلب و موارد مشابه می باشد.

همچنین در تمامی رشته های ورزشی از قبیل بدنسازی، کراسفیت، فوتبال، والیبال، دو میدانی پرورش اندام، ورزشهای رزمی، ایروبیک، جیمناستیک و فیتنس در خانه و باشگاه ورزشی مورد استفاده قرار گرفته و بسیار مفید می باشد .

همین امر سبب می شود تا شرکت ها و تولید کنندگان بیشماری در سرتاسر دنیا با هدف تولید تردمیل، مشغول به فعالیت می باشند.

شرکت تکنو دو هم به عنوان اولین و تنها تولید کننده تردمیل مکانیکی در ایران، با هدف تولید بهترین و مرغوب ترین تردمیل ها با قیمت مناسب، آماده ارائه محصولات و خدمات خود به جامعه ورزشکاران، باشگاه ها، نهادها و ارگان های ورزشی خصوصی و دولتی می باشد .

 

انواع تردمیل

 

  • از نظر کاربرد

تردمیل ها از نظر نوع استفاده به انواع تردمیل ورزشی و تردمیل پزشکی تقسیم می شوند.

 

 

  • از نظر مکان استفاده

تردمیل ها بسته به اینکه در چه مکانی مورد استفاده قرار می گیرند، به انواع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی تقسیم می شوند.

 

  • از نظر نحوه عملکرد

اگر بخواهیم تردمیل ها را از نظر نوع کارکرد و نحوه عملکرد دسته بندی کنیم، شامل دو دسته تردمیل های برقی موتور دار و تردمیل های مکانیکی می شود.

جهت خرید تردمیل های مکانیکی تکنو دو از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت تردمیل های مکانیکی تکنو دو

 

در پایان به این نکته توجه داشته باشید که امروزه بیشتر از تردمیل، جهت کاهش وزن و بهبود ظرفیت قلبی عروقی و پرورش عضلات (بیشتر پا ها) به عنوان یک مکمل ورزشی و همچنین به عنوان ابزار اصلی ورزش استفاده می شود.

  

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.