0
محتویات سبد خرید

وبلاگ

  • 2154
  • 488 مرتبه
  • 20 شهریور 1402

معایب تردمیل دستی یا بدون موتور و برق در مقابل برقی

فروشگاه تکنودو

معایب تردمیل دستی یا بدون موتور و برق در مقابل برقی

در این مقاله به هر کدام از تردمیل ها به صورت جداگانه اعم از دستی و بدون موتور یا برق تا ترد میل های قدیمی و برقی رو بررسی میکنیم تا شما برای خرید هر یک انتخابی بهتر داشته باشید تکنودو تولید کننده ملی محصولات بدنسازی و دستگاه باشگاه است.

4 معایب تردمیل های برقی در مقابل دستی

اکنون که مزایای تردمیل های دستی در مقابل برقی و بالعکس را پوشش داده ایم، احتمالاً پر کردن شکاف ها و حدس زدن معایب تردمیل های دستی در مقابل برقی نسبتاً آسان است. با این حال، چند اشکال برای هر نوع تردمیل وجود دارد که در اینجا در مقایسه تردمیل برقی و دستی ما قابل ذکر است.

افرادی که در دستگاه های ورزشی هستند.

در اینجا برخی از معایب تردمیل های برقی در مقایسه با تردمیل های دستی یا مکانیکی آورده شده است:

شماره 1: قدرت ضعیف
تردمیل های برقی ارزان قیمت اغلب به وزنه های کاغذی بسیار بزرگ یا اغلب به رخت آویز تبدیل می شوند، زیرا موتور آنقدر قوی و قوی نیست که بتواند دوام بیاورد.

تردمیل های برقی گرانتر هستند و اغلب پس از چند سال استفاده از بین می روند، بنابراین می توانند سرمایه گذاری بسیار بدی باشند.

اگر فقط قصد راه رفتن روی تردمیل را دارید، می‌توانید با یک دستگاه بسیار ارزان‌تر با موتور کم‌تر و منبع تغذیه پایین‌تر، از آن دور شوید.

شماره 2: به یک پریز نیاز دارد
طبق تعریف، تردمیل برقی به برق نیاز دارد، بنابراین باید به برق وصل شود. شما نمی توانید بدون برق از آن استفاده کنید، زیرا انجام این کار می تواند به موتور آسیب برساند.

این بدان معنی است که شما باید منطقه ای داشته باشید که خروجی مناسبی داشته باشد.

این پریز باید به زمین باشد و باید جریان و ولتاژ کافی برای تردمیل داشته باشد.

افرادی که روی تردمیل راه می روند.
شماره 3: می تواند باعث آسیب شود
یکی از تفاوت های تردمیل برقی با تردمیل دستی این است که خطر آسیب در تردمیل برقی به طور قابل توجهی بیشتر است.

اگر زمین بخورید، تسمه به حرکت خود ادامه می‌دهد، که می‌تواند باعث آسیب جدی مانند ساییدگی شود، یا می‌تواند شما را از پشت دستگاه به دیوار یا مانع دیگر پرتاب کند. در مقابل، هنگامی که از روی تردمیل دستی می‌افتید، تسمه بلافاصله از حرکت می‌ایستد زیرا دیگر به آن انرژی نمی‌دهید، بنابراین صدمات بسیار کمتر است.

معایب تردمیل مکانیکی و برقی

شماره 4: سنگین تر
به دلیل نیاز به موتور و اغلب کنسول قوی تر، تردمیل برقی معمولاً بسیار سنگین تر و حجیم تر از تردمیل دستی است

5 معایب تردمیل دستی در مقابل برقی

از معایب تردمیل دستی در مقابل برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شخصی که روی تردمیل راه می رود.

شماره 1: ممکن است فرم بد را تبلیغ کند
تامین برق تسمه تردمیل دستی می تواند دشوار باشد، بنابراین بسیاری از افراد با نگه داشتن روی نرده ها برای به دست آوردن قدرت بیشتر برای فشار دادن تسمه به عقب، "فریب" می دهند.

این کار نه تنها باعث ایجاد فرم ضعیف در راه رفتن و دویدن می شود، بلکه بار کاری روی ماهیچه های شما، شدت تمرین و تعداد کالری هایی که می سوزانید را نیز کاهش می دهد.

شماره 2: استرس مفاصل بیشتر
یکی از نقاط ضعف تردمیل های دستی با تسمه صاف، این است که معمولاً بالشتک بسیار کمی در عرشه تردمیل ادغام شده است.

علاوه بر این، از آنجایی که در حین راه رفتن یا دویدن باید برای به عقب راندن تسمه از خود نیرو ایجاد کنید، فشار و فشار بسیار بیشتری به مفاصل شما وارد می شود تا روی تردمیل برقی.

شماره 3: عدم تمایل
اکثر تردمیل های دستی توانایی تنظیم شیب تردمیل را ندارند، به این معنی که شما در انجام راه رفتن یا دویدن در سطح زمین گیر خواهید کرد.

تردمیل‌های منحنی اگر در جلوی تردمیل می‌دوید، مزیت شیب ملایم را دارند، اما نمی‌توانید با اکثر تردمیل‌های دستی پیاده‌روی یا دویدن در شیب جدی انجام دهید.

پیاده روی شیب دار و دویدن کالری بیشتری می سوزاند و عضلات بیشتری را کار می کند، بنابراین می تواند یک تمرین قلبی عروقی، تقویتی و متابولیک کارآمدتر باشد.

اتاقی پر از وسایل ورزشی.

شماره 4: دوام و پایداری ضعیف
بیشتر تردمیل های دستی، به خصوص تردمیل های با تسمه تخت، نسبتاً سست هستند و استحکام و دوام خاصی ندارند.

معایب تردمیل مکانیکی و برقی

اگر با سرعت سریع حرکت کنید، تردمیل ممکن است احساس ناپایداری کند، یا ممکن است تکان بخورد، حرکت کند، تکان بخورد یا احساس کند که در حال شکستن است (اگرچه امیدواریم اینطور نباشد!).

علاوه بر این، اگر تردمیل دستی با قطعات بی کیفیت ساخته شده باشد، برای مدت طولانی قبل از خراب شدن در برابر استفاده سنگین مقاومت نمی کند.

شماره 5: جذابیت کمتر
شما هیچ نوع فناوری پخش جریانی، برنامه های تمرینی داخلی یا آماری را روی تردمیل دستی پیدا نمی کنید، بنابراین باید راه های دیگری برای درگیر ماندن و نظارت بر تمرینات خود بیابید.

البته، تردمیل های دستی دارای مزایا و معایبی هستند، همانطور که تردمیل های برقی دارای مزایا و معایبی هستند، بنابراین تعیین اینکه آیا تردمیل دستی یا برقی برای شما بهترین است یا خیر، به وزن دادن به مزایا و معایب مختلف هر نوع تردمیل بستگی دارد. .

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.