0
محتویات سبد خرید

وبلاگ

  • 2153
  • 153 مرتبه
  • 20 شهریور 1402

تردمیل بدون برق یا دستی چه مزیتی به نسبت برقی دارد؟

تردمیل بدون برق یا دستی چه مزیتی به نسبت برقی دارد؟

در این مقاله به مزیت تردمیل بدون موتور یا دستی در مقابل ترد میل های برق دار یا برق ی میپردازیم تا شما بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید و بدون مشکل انتخابی بی نقص داشته باشید تکنودو با متخصصین تولید تجهیزات باشگاه و لوازم بدنسازی این بار تمامی خوبی و بدی های این نسل از تردمیل های بدون موتور که بی برق کار میکنند را تولید و ضمانت میکند اشنا کند همچنین برای خرید این نوع تردمیل ها میتوانید با ما در ارتباط باشید.

تفاوت بین تردمیل دستی و برقی چیست؟

تفاوت اصلی بین تردمیل دستی و برقی منبع تغذیه مورد نیاز دستگاه است.حال در عضی اوقات مزیت تردمیل بدون برق و بعضی اوقات معایب یاد میشود.

یک تردمیل دستی به جای اینکه نیاز به اتصال به برق داشته باشد با نیروی خود شما کار می کند. اساساً شما موتور یا موتور هستید.

تردمیل برقی باید به پریز برق وصل شود زیرا موتور با برق کار می کند.

در هر یک از دو نوع تردمیل، انواع و مدل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.
به عنوان مثال، تردمیل های دستی با تسمه صاف یا تسمه منحنی وجود دارد که دومی مزایای تناسب اندام بیشتری نسبت به یک تردمیل دستی تسمه صاف ساده دارد.
با تردمیل های برقی، طیف گسترده ای از نظر ویژگی ها و قابلیت های تردمیل وجود دارد، از تردمیل های ساده پیاده روی که فقط قادر به راه رفتن صاف با سرعت های آهسته هستند تا تردمیل های طراحی شده برای دوندگان جدی که می توانند تا سرعت 15 مایل در ساعت بروند. مجهز به شیب اتوماتیک تا 15 درصد و شاید حتی تا -3 درصد کاهش یابد.

این تردمیل های برقی ممکن است دارای انواع زنگ و سوت و فناوری داخلی باشند، مانند تبلت های یکپارچه برای پخش تمرینات تعاملی که در واقع تردمیل را مطابق با آنچه مربی در تمرین تجویز می کند تنظیم می کند، اتصال بلوتوث، پایش ضربان قلب یکپارچه و موارد دیگر. .

5 مزیت تردمیل دستی در مقابل تردمیل برقی

در اینجا برخی از مزایای تردمیل دستی در مقایسه با تردمیل برقی آورده شده است:

شماره 1: تردمیل های دستی سخت تر هستند
برای به حرکت درآوردن تسمه بر روی تردمیل دستی، باید انرژی خود را به کار ببرید تا پاهای خود را به عرشه تردمیل فشار دهید.

این بدان معناست که می‌توانید ضربان قلب خود را با سرعت‌های پایین‌تر روی تردمیل دستی در مقابل برقی به مناطق با شدت بالاتر ببرید و یک تمرین قلبی عروقی عالی به شما ارائه دهد.

مطالعات نشان داده اند که مصرف انرژی در تردمیل دستی در مقایسه با تردمیل برقی با سرعت یکسان تا 30 درصد بیشتر است.

این تفاوت برای دوندگان و واکرهای سبک‌تر بزرگ‌تر می‌شود، زیرا برای حرکت دادن کمربند نیروی بیشتری نسبت به وزن بدن شما لازم است.

شماره 2: تردمیل های دستی نیازی به برق ندارند تردمیل های دستی نیازی به پریز برق ندارند و به راحتی می توان آن ها را در هر نقطه از خانه قرار داد و قبض برق شما را افزایش نمی دهد.

شماره 3: تردمیل های دستی ارزان تر هستند
بیشتر تردمیل های دستی بسیار ارزان تر از تردمیل های برقی هستند، به خصوص اگر با تردمیل تسمه صاف می روید.

شماره 4: تردمیل های دستی برای تقویت عضلات و بهبود تناسب اندام عالی هستند
از آنجایی که تردمیل های دستی فقط با قدرت خود شما می دوند، دویدن یا راه رفتن روی تردمیل دستی راهی عالی برای تقویت عضلات پاها از جمله عضلات سرینی، چهارگوش، همسترینگ و ساق پا است.

تردمیل های دستی منحنی برای تمرینات HIIT و تقویت تناسب قلبی عروقی نیز عالی هستند.

4 مزیت تردمیل برقی در مقابل دستی

با توجه به مزایای فراوان تردمیل های برقی، اکثر تردمیل ها برای مصارف خانگی موتوری هستند، تردمیل های برقی و تقریباً تمام تردمیل های موجود در سالن های ورزشی برقی هستند.

شماره 1: تردمیل های برقی برای پیاده روی و دویدن مناسب هستند
اگرچه می‌توانید از تردمیل دستی برای پیاده‌روی یا دویدن استفاده کنید، اما آنها برای پیاده‌روی بهترین هستند زیرا محکم یا بادوام نیستند.

مزیت تردمیل بدون برق

تا زمانی که یک تردمیل برقی با ظرفیت های سرعت کافی خریداری می کنید، تردمیل های برقی هم برای پیاده روی و هم برای دویدن ایده آل هستند.

شماره 2: تردمیل های برقی ویژگی های بیشتری دارند
حتی ابتدایی ترین تردمیل های برقی نیز دارای ویژگی های بیشتری نسبت به تردمیل دستی هستند، مانند نمایش زمان تمرین، سرعت، سرعت و کالری سوزانده شده شما.

معمولاً ویژگی‌های اضافی زیادی وجود دارد، مانند تمرین‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده، اتصال بلوتوث برای هدفون یا مانیتور ضربان قلب شما، و شاید حتی تبلت برای پخش جریانی تمرین‌ها یا ویدیوها.

اغلب مزایای کوچک دیگری مانند حسگر ضربان قلب یکپارچه و فن های خنک کننده وجود دارد.

شخصی که به صفحه نمایش روی تردمیل نگاه می کند.

شماره 3: تردمیل های برقی دارای سرعت و شیب اتوماتیک هستند
تردمیل های برقی با فشار یک دکمه به طور خودکار با سرعت و شیب مورد نظر شما تنظیم می شوند.

این کار می‌تواند مشخص کردن تمرینات خود را آسان‌تر کند، و می‌توانید سرعت و درجه شیب خود را «تنظیم و فراموش کنید» و سپس به جای ایجاد نیروی کافی برای حفظ همان سرعت، فقط بر انجام تمرین تمرکز کنید.

شماره 4: تردمیل های برقی بادوام تر و محکم تر هستند
به طور کلی، تردمیل های برقی به طور کلی قوی تر و خوش ساخت تر از تردمیل های دستی هستند و می توانند بدون لرزش یا خرابی ماشین ها، استفاده های سنگین تر را تحمل کنند.

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.