0
محتویات سبد خرید

وبلاگ

  • 2118
  • 419 مرتبه
  • 07 آبان 1401

5 مزیت تردمیل های شرکت تکنو دو

5 مزیت تردمیل های شرکت تکنو دو

اگر قصد خرید یک تردمیل مستحکم با قیمت مناسب و امکانات متنوع را دارید، به مزایای مهم تردمیل های شرکت تکنو دو نگاهی بیندازید


تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی است که دارای تسمه ای است که به دور آن حلقه می زند و به دو شکل تردمیل برقی و تردمیل مکانیکی عرضه شده است. تسمه پیوسته به فرد این امکان را می دهد که روی تردمیل در جای خود راه برود یا بدود.

امروز بسیاری از انواع تمرین با تردمیل وجود دارد، اما این دستگاه اغلب به عنوان بخشی از تمرینات هوازی یا به عنوان گرم کردن قبل از انجام تمرینات قدرتی استفاده می شود. این دستگاه همچنین به دوندگان اجازه می دهد که در هوای نامساعد، به تمرین در داخل خانه ادامه دهند.

تردمیل تمرینات قلبی عروقی برجسته ای را ارائه می دهد که به لطف توانایی آن در حفظ ضربان قلب ثابت در طول تمرین، می تواند سلامت قلب شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر کلسترول بالا یا مشکلات قلبی عروقی دارید، این دستگاه می تواند بسیار مفید باشد.

تردمیل بیشتر برای ورزش در خانه یا باشگاه استفاده می شود. بیش از 50 میلیون نفر در آمریکا از این دستگاه استفاده می کنند که این میزان در 10 سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

امروزه افراد تردمیل را به راحتی در اختیار دارند تا بتوانند در خانه با فرزندان خود یا در حین تماشای برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود ورزش کنند. برخی نیز تردمیل را به عنوان جایگزینی برای فعالیت در فضای باز در شرایطی که آب و هوای مساعدی وجود ندارد، استفاده می کنند.

در این میان شرکت تکنو دو با در نظر گرفتن این نیازهای اساسی و همچنین تحقیقات گسترده مبنی بر ارائه تردمیل هایی که توانایی ارائه کلیه نیازمندی های یک ورزشکار را داشته باشد، نسل جدید تردمیل های مکانیکی تکنو دو را عرضه کرده است.

 

مزایای تردمیل های مکانیکی تکنو دو 

 

اگر قصد خرید یک تردمیل با قیمت مناسب و در عین حال مستحکم و با امکانات عالی و متنوع را دارید، در ادامه مقاله شما را با برخی از مزایای مهم و کلیدی تردمیل های شرکت تکنو دو آشنا می کنیم :

 

مکانیکی بودن تردمیل

 

امروزه بسیاری از ورزشکاران با بررسی تردمیل مکانیکی و مزایای بی شمار آن، به سوی این نوع تردمیل روی آورده اند. تردمیل هایی که بدون نیاز به برق و در نتیجه عدم نگرانی از مکان قرار دادن دستگاه، صرفا وابسته به حرکت و تلاش ورزشکار می باشند.

وجود چنین امکانی موجب می شود که بدن به صورتی کاملا موثر و بهینه اقدام به سوزاندن کالری نماید.
همچنین برقی نبودن این دستگاه ها قطعا می تواند منجر به کاهش هزینه های نگهداری و همچنین کاهش احتمال خرابی آن ها شده و نگرانی شما را بابت هزینه های بالای تعمیرات بخش های برقی دستگاه مرتفع نماید.

علاوه بر اینکه تردمیل های مکانیکی قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری نسبت به نمونه های مشابه برقی دارند،  ایمنی تردمیل های مکانیکی هم بالاتر بوده و شما یا فرزندانتان می توانید به راحتی و آسایش کامل اقدام به ورزش در منزل یا باشگاه نمایید.

 

قوس دار بودن تردمیل

 

یکی از ویژگی های بارز و مهم تردمیل مکانیکی تکنو دو قوس ارگونومیک این دستگاه ها می باشد. یک قوس ملایم که به شکلی حرفه ای طراحی شده تا مزایای تردمیل های قوس دار یا منحنی را برای شما فراهم آورد.

 

تردمیل قوس دار تکنو دو

 

مزایایی همچون جلوگیری از آسیب به به مفاصل، امکان سوزاندن سریع تر کالری، درگیر شدن گروه های بیشتری از عضلات، بهبود استقامت و استفاده آسان از جمله مزایای تردمیل های قوس دار مکانیکی شرکت تکنو دو می باشد.

 

استحکام بالای تردمیل

 

تردمیل های تکنو دو در بخش های مختلف دستگاه خصوصا استراکچر دستگاه دارای متریال هایی با استحکام بالا بوده، به طوری که این امکان را فراهم می کند که ورزشکارانی با وزن 150 کیلوگرم نیز به راحتی قادر به ورزش بر روی این دستگاه باشند.

همچنین وجود این استحکام بالا بالطبع هزینه های نگهداری و تعمیرات دستگاه را کاهش خواهد داد.

 

بکارگیری تیغه های زیاد

 

بکارگیری بیش از 50 تیغه از جنس آلومینیوم آلیاژی با روکش های پلی اورتان ضد سایش، کمک زیادی به حفظ استحکام دستگاه، تحمل وزن های بالا و عملکرد روان تردمیل های تکنو دو می نماید.

تیغه های تردمیل تکنو دو

صدا و نویز کم تردمیل

 

یکی از نگرانی های کسانی که قصد خرید تردمیل را دارند، ایجاد سر و صدا توسط تردمیل خصوصا در تردمیل هایی که قرار است برای منزل خریداری نمایند، می باشد.

پلی اورتان مصرف شده در تیغه ها و همچنین نقاله های تردمیل های مکانیکی تکنو دو دارای خاصیت مهم الاستیسیته (Elasticity) می باشد که این امر سبب ایجاد کمترین صدا و نویز در این مدل تردمیل ها شده است.

 

قیمت تردمیل های مکانیکی تکنو دو

 

لیست تردمیل های شرکت تکنو دو :

 

تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V1

تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V1

 

تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V2

تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V2

 

تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V3

تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V3

 

خرید تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V4

تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V4

 

خرید تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V5

تردمیل مکانیکی تکنو دو سری V5

 

 


 

 

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.