0
محتویات سبد خرید

وبلاگ

  • 2124
  • 446 مرتبه
  • 03 آذر 1401

تردمیل باشگاهی چیست؟ راهنمای خرید تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی چیست؟ راهنمای خرید تردمیل باشگاهی

تردمیل های باشگاهی همچون مربیانی هستند که شما را به صورت حرفه ای تمرین می دهند.

 

تردمیل های باشگاهی یا تجاری، همچون مربیانی هستند که شما را به صورت حرفه ای تمرین می دهند. این تردمیل ها مطابق با استانداردها برای استفاده های زیاد و سنگین ساخته شده اند و البته که برای استفاده های خانگی نیز یک دستگاه ایده آل هستند.

انواع تردمیل باشگاهی آماده پاسخگویی به اغلب نیازهای هر کاربر می باشد و اگر قصد سرمایه گذاری دارید، تردمیل باشگاهی گزینه ای مناسب حتی برای سرمایه‌گذاری است که طی سال‌های آینده نتیجه خواهد داد.


مزایای تردمیل های باشگاهی


داشتن یک تردمیل باشگاهی بعضا مستلزم هزینه کرد بیشتری است، اما داشتن آن به مراتب مزایای بیشتری نسبت به تردمیل خانگی دارد.

 

- تردمیل خانگی چیست؟ راهنمای خرید تردمیل خانگی

 

لورن استرانگ متخصص و مربی ورزشی می گوید: «یکی از بزرگترین مزایایی که از داشتن یک تردمیل باشگاهی نصیب شما می شود، طول مناسب عرشه یا سطح برای دویدن است. من بر روی یک سطح با اندازه تردمیل تجاری احساس ناخوشایندی نمی کنم و البته که راه رفتن طبیعی من را محدود نمی کند. من همچنین از این واقعیت لذت می برم که تردمیل های تجاری محکم، بادوام و ماندگار هستند."

خرید تردمیل باشگاهی ممکن است برای برخی قدری دشوار باشد، اما اگر بتوانید آن را بخرید، مدت ها برای شما کار خواهد کرد. اکثر آنها با مواد بادوام مانند فولاد یا مواد با کیفیت و برای مقاومت در برابر استفاده زیاد ساخته شده اند. همچنین دیگر لازم نیست نگران تکان خوردن عرشه یا از کار افتادن سریع موتور همچون نمونه های خانگی باشید.


نکات مهم در خرید تردمیل باشگاهی

 

تردمیل باشگاهی

 

- راهنمای خرید تردمیل ؛ هفت شاخصه مهم

 

• قیمت

خرید تردمیل ارزان یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید تردمیل و خصوصا خرید تردمیل باشگاهی بایستی مورد نظر قرار گیرد. برخلاف تردمیل های خانگی، تردمیل های باشگاهی و تجاری معمولا با قیمت هایشان تبلیغ نمی شوند، چرا که معمولا قیمت بالاتری نسبت به تردمیل های خانگی دارند.

 

• دوام و استحکام

تردمیل های باشگاهی برای کار سنگین و استفاده چندین ورزشکار در روز خریداری شده و لذا معمولاً انتظار می رود بیش از 5 ساعت در روز و آن هم طی 7 روز هفته مورد استفاده قرار گیرند. به طور معمول این ماشین ها می توانند از ورزشکارانی با وزن 400 پوند (180 کیلوگرم) یا حتی بعضا بیشتر پشتیبانی کنند.

 

- نکاتی درباره نگهداری و تعمیر تردمیل

 

برخی از عوامل موثر در تردمیل باشگاهی بادوام عبارتند از جنس خوب تسمه ها و تیغه ها، قاب جوش داده شده از متریال مستحکم، مسیر آج ضخیم و موتور قدرتمند که بی صدا نیز باشد. در مقابل، تردمیل های خانگی اغلب دارای قاب پلاستیکی، موتورهای ضعیف تر و مسیرهای آج یک لایه هستند.

 

• عرشه جادار

تردمیل های باشگاهی دارای تسمه های بیشتر یا به اصطلاح مسیرهای طولانی تری و عرشه بزرگتری هستند تا اطمینان حاصل شود که حتی بلندقدترین کارآموزان می توانند با خیال راحت گام های مورد نظر خود را برای دویدن بردارند.

 

عرشه بزرگ تردمیل باشگاهی

 

60 اینچ (1.5 متر) یک طول معمولی است و بیشتر عرشه های تردمیل باشگاهی در همین ابعاد مقداری کمتر یا بیشتر طول دارند. همچنین عرض مسیر استاندارد 20 اینچ (50 سانتی متر) است، اما می تواند تا چند سانتی متر بیشتر هم کشیده شود.

 

• شیب قدرت

بسیاری از تردمیل ها دارای شیب خودکار هستند. حداکثر شیب استاندارد بین 10 تا 15 درصد است.

 

• موتور با کیفیت بالا

موتورهای تردمیل های باشگاهی بی صدا و بدون پرش کار می کنند. درجه بندی برق معمولاً 4.0 CHP تا 5.0 CHP است. برای مقایسه، درجه بندی برق تردمیل های خانگی از حدود 2.25 تا 4.0 CHP متغیر است.


• کانتر یا شمارنده

اکثر تردمیل های باشگاهی از نمایشگرها یا کانترها پشتیبانی می کنند. این کانترها اطلاعات مهمی از جمله  ضربان قلب Pulse ، زمان مصرفی Time ، سرعت ورزشکار Speed، مسافت Distance و کالری مصرفی Cal را نمایش می دهد. کانترهای تردمیل های تجاری شرکت تکنو دو کلیه موارد فوق را در اختیار ورزشکاران قرار می دهد.

 

کانتر یا شمارنده تردمیل باشگاهی


• بالشتک با کیفیت بالا

تردمیل های باشگاهی ضربه به پا را به خوبی جذب می کنند تا به کاهش خطر درد مفاصل مرتبط با دویدن کمک کنند. بسیاری از این تردمیل های استحکام نسبتاً بیشتری را در نقطه فشار در هنگام فرود، نسبت به تردمیل های خانگی ایجاد می‌کنند.


• اندازه

بر خلاف برخی از تردمیل های خانگی در منازل مسکونی، تردمیل های تجاری برای تاشو بودن طراحی نشده اند. ابعاد ذکر شده در کاتالوگ محصولات و نمودارهای مقایسه تردمیل ها شما را برای انتخاب و خرید بهترین تردمیل های باشگاهی متناسب با فضای باشگاه ورزشی تان راهنمای خواهد نمود.

 


تردمیل های منحنی (قوس دار) باشگاهی

یک دغدغه عمومی در مورد تردمیل های تجاری یا باشگاهی این است که آیا تردمیل های خمیده یا قوس دار مناسب هستند یا تردمیل مسطح. اتردمیل های قوس دار جایگزینی عالی برای تردمیل های برقی استاندارد و مسطح هستند و البته چند تفاوت کلیدی بین آنها وجود دارد.

 

تردمیل مکانیکی قوس دار (منحنی)

 

بر خلاف تردمیل های برقی، تردمیل های مکانیکی قوس دار باشگاهی، فاقد موتور الکتریکی هستند و نیازی به برق ندارند. در واقع به جای اینکه یک کمربند موتوری به طور خودکار زیر پای شما بچرخد، یک تردمیل خمیده به صورت دستی توسط پاها و عضلات شما به حرکت در می آید.

این کار مزایای زیادی نسبت به تردمیل برقی دارد، از جمله مصرف انرژی بیشتر، بهبود وضعیت بدنی و ایجاد درگیری بیشتر در قسمت مرکزی بدن و پاها برای یک تمرین اضافی.


حرف آخر


یک تردمیل باشگاهی یا تجاری با کیفیت بالا، یک ابزار بی نظیر برای ورزش و خصوصا تسریع در تناسب اندام شما می باشد. شما با استفاده از این تردمیل ها مطمئن خواهید بود که بهترین کیفیت تمرین با تردمیل را انجام می دهید و همچنین خیالتان از این که دستگاه شما برای سال های آینده دوام خواهد آورد، راحت خواهد بود.

گروه ورزشی تکنو دو با ارائه انواع تردمیل های باشگاهی و خانگی دست شما را در انتخاب تردمیل مورد نظرتان بر اساس نیازی که دارید، باز گذاشته است. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و طراحی مدرن از خصوصیات بارز تردمیل های تکنو دو می باشد.

اگر قصد خرید تردمیل باشگاهی را داشته و یا هرگونه سوالی در این زمینه دارید، از تماس با ما و ارتباط با تیم فروش گروه ورزشی تکنو دو دریغ نکنید. ما در طول سفر پر هیجان ورزش و تناسب اندام در کنار شما خواهیم بود.


 

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.