0
محتویات سبد خرید

وبلاگ

  • 2155
  • 187 مرتبه
  • 20 شهریور 1402

تردمیل مکانیکی و مزایا خرید و انتخاب تردمیل بدون موتور

فروشگاه تکنودو

تردمیل مکانیکی و مزایا خرید و انتخاب تردمیل بدون موتور

در حالی که یک تردمیل موتوری با امکانات کامل، مجلل ترین تجربه پیاده روی و دویدن در داخل خانه است، اما تنها گزینه برای کسانی که علاقه مند به طی کردن مایل ها در داخل خانه هستند، نیست. تردمیل‌های دستی جایگزین ارزان‌تری برای تردمیل‌های موتوردار بدنام هستند و مجموعه‌ای از مزایا را از پتانسیل و راحتی بیشتر کالری سوزی ارائه می‌دهند. آیا تردمیل دستی ارزش افزودن به ورزشگاه خانگی را دارد؟ این به شما و تجربه تمرینی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. به خواندن ادامه دهید تا اسکوپ کامل را دریافت کنید.

تردمیل مکانیکی چیست؟

تردمیل مکانیکی یک تردمیل بدون موتور است. تردمیل های دستی به تلاش شما برای حرکت دادن تسمه در حین راه رفتن یا دویدن نیاز دارند. شما سرعت و سرعت را کنترل می کنید.

اغلب تردمیل‌های دستی شامل شیب مشخصی می‌شوند به طوری که نیروی جاذبه می‌تواند به حرکت کمربند در حین راه رفتن یا دویدن کمک کند، اما تمام کار را انجام نمی‌دهد، این به شما بستگی دارد که برای حفظ حرکت کمربند تلاش کنید.

در حالی که یک تردمیل مکانیکی ممکن است تمام زنگ‌ها و سوت‌های یک تردمیل موتوری را ارائه ندهد، اما راحتی، تمرینی باورنکردنی و طیف گسترده‌ای از مزایا را به روال تمرینی شما ارائه می‌کند. برای شنیدن برخی از مزایای مورد علاقه من از تردمیل مکانیکی به خواندن ادامه دهید.

تردمیل مکانیکی و مزایا

8 مزایای تردمیل مکانیکی

1. ارزان تر از تردمیل های موتوری

تردمیل های موتوردار صرفاً به دلیل فناوری موجود گران تر از تردمیل های دستی هستند. نه تنها هزینه بیشتری برای تردمیل موتوردار از قبل پرداخت می کنید، بلکه باید برای هزینه های نگهداری منظم نیز برنامه ریزی کنید. با یک تردمیل مکانیکی، در هزینه های اولیه و هزینه های تعمیر و نگهداری صرفه جویی خواهید کرد که در طول زمان ممکن است افزایش یابد.

2. بدون نیاز به برق

تردمیل مکانیکی و مزایا

از آنجایی که شما یک تردمیل مکانیکی را تغذیه می کنید، نیازی به برق ندارید. این می تواند در هزینه قبض برق شما صرفه جویی کند و به شما این امکان را می دهد که تردمیل مکانیکی خود را تقریباً در هر نقطه از خانه خود قرار دهید!

تردمیل های دستی آفتابی همچنین دارای چرخ های حمل و نقل و تاشو هستند که جابجایی آنها از اتاقی به اتاق دیگر یا نگهداری آنها را در گوشه ای یا کمد بسیار آسان می کند.

3. به کاری که انجام می دهید پاسخ می دهد

از آنجایی که شما یک تردمیل مکانیکی را تغذیه می کنید، نیازی به برق ندارید. این می تواند در هزینه قبض برق شما صرفه جویی کند و به شما این امکان را می دهد که تردمیل مکانیکی خود را تقریباً در هر نقطه از خانه خود قرار دهید!

تردمیل های دستی آفتابی همچنین دارای چرخ های حمل و نقل و تاشو هستند که جابجایی آنها از اتاقی به اتاق دیگر یا فروشگاه را بسیار آسان می کند.

4. فرم مناسب را ترویج می کند

در تردمیل موتوری، بیشتر افراد تمایل دارند که بیش از حد گام بردارند، پای خود را بیش از حد از جلوی خود لگد می زنند، که می تواند منجر به ضربه پاشنه پا شود. یک تردمیل مکانیکی به طور طبیعی این مشکل را اصلاح می‌کند و از پای شما می‌خواهد که مستقیماً به زیر باسن شما با قسمت میانی پا ضربه بزند تا قدرت مناسب برای حرکت کمربند تولید شود. به طور طبیعی، این گام شما را کوتاه می کند و سرعت شما را افزایش می دهد، که در هنگام دویدن دقیقا همان جایی است که می خواهید باشید.

5. زنجیره خلفی را درگیر می کند

از آنجایی که تردمیل مکانیکی روی یک شیب تنظیم شده است، به طور خودکار عضلات زنجیره خلفی را روشن می کند. زنجیره خلفی شامل عضلات پشت بدن شما، به ویژه ساق پا، همسترینگ و باسن در این مورد است. بنابراین، اگر می‌خواهید کمی به پشت خود توجه بیشتری کنید، روی تردمیل مکانیکی بپرید!

6. عالی برای پیاده روی و ریکاوری

تردمیل های دستی برای پیاده روی های معمولی یا کسانی که در حال نقاهت پس از آسیب هستند و برای راه رفتن دوباره تمرین می کنند، انتخابی عالی است. اول اینکه، تردمیل‌های دستی همیشه دارای دسته‌هایی هستند که در صورت نیاز به کمک برای تعادل، خوب و پشتیبانی می‌کنند.

دوم، از آنجایی که برای جابجایی تسمه تردمیل مکانیکی باید تلاش کنید، هنگام راه رفتن روی تردمیل مکانیکی در مقایسه با راه رفتن روی تردمیل موتوری یا بیرون، حداکثر تلاش بیشتری را انجام می دهید. بنابراین، برای کسانی که علاقه مند به افزایش شدت تمرینات پیاده روی خود هستند، تردمیل مکانیکی یک انتخاب عالی خواهد بود.

7. ایده آل برای تمرینات HIIT

از آنجایی که تردمیل‌های دستی بر اساس تلاشی است که شما انجام می‌دهید، هر چه بیشتر فشار دهید، سخت‌تر و سریع‌تر پیش می‌روید - که آنها را برای تمرینات اینتروال با شدت بالا (HIIT) عالی می‌کند. تمرینات HIIT شامل ضربات کوتاه سرعت است که با دوره‌های استراحت جدا می‌شوند و برای افزایش سطح کلی تناسب اندام و سوزاندن کالری‌های زیادی در یک دوره کوتاه عالی هستند. با توجه به ماهیت تردمیل های دستی، می تواند سطح جدیدی از چالش را برای تمرینات HIIT شما به ارمغان بیاورد.

8. می تواند کالری بیشتری بسوزاند

تردمیل مکانیکی و مزایا

در نهایت، سوزاندن کالری مربوط به تلاشی است که برای تمرینات خود انجام می دهید. هر چه بیشتر کار کنید کالری بیشتری می سوزانید. با یک تردمیل مکانیکی، تلاش، انرژی و قدرت عضلانی بیشتری را برای هر گام به کار می‌گیرید که آن‌ها را کاندیدای مناسبی برای کمک به شما در سوزاندن کالری بالا در مدت زمان کوتاه‌تر می‌کند.

نحوه استفاده از تردمیل مکانیکی

استفاده از تردمیل مکانیکی ساده است! از ریل‌های جانبی و دسته‌های فرمان استفاده کنید تا با خیال راحت و ایمن وارد تردمیل شوید. هنگامی که تردمیل را سوار کردید و با خیال راحت دسته فرمان را گرفتید، یک پا را روی آج قرار دهید و مقاومت و سرعت را امتحان کنید، قبل از اینکه با هر دو پا پرش کنید و تمرین خود را شروع کنید.

اگر مقاومت خیلی سبک باشد، ممکن است باعث شود کمربند خیلی سریع حرکت کند و اگر برای آن آماده نباشید، ممکن است آسیب ببینید. فقط به یاد داشته باشید که ایمن باشید و اگر تردمیل مکانیکی شما مانند اکثر تردمیل های دستی Sunny دارای یک دستگیره مقاومتی قابل تنظیم است، در صورت نیاز مقاومت را با سطح راحتی خود یا مطابق با اهداف تمرین روزانه خود تنظیم کنید.

در نهایت، با خیال راحت دست‌هایتان را در هر جایی که راحت‌تر روی دسته‌تان احساس می‌کنید، قرار دهید

فایل های پیوست

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.